Barion Pixel

Herczeg-Fekete Cottage Birtokközpont

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

SZOLGÁLTATÓ ADATAI

  • Cégnév: Fekete Róbert
  • Székhely: 6000 Kecskemét, Ybl Miklós utca 11.
  • Szálláshely címe: 7081 Simontornya, Székelyi út Hrsz:3300
  • Adószám: 59313050-1-23
  • Képviseli: Fekete Róbert
  • Telefon: +36 30 5366-688
  • E-mail: fekusz@hotmail.com
  • Internet: www.cottage.co.hu
  1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
  • Jelen Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF) kell alkalmazni minden olyan esetben, amikor Szolgáltató szálláshely szolgáltatási szerződést köt Vendégeivel (továbbiakban: Szerződés).
  • Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – amennyiben a szerződéskötésre vonatkozó feltételek teljesülnek, azaz a szolgáltatás megrendelésére és visszaigazolására sor kerül -, szerződéses felekké válnak (továbbiakban: Felek).
  • A szerződés megkötésével egyidejűleg a vendég tudomásul veszi a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és eltérő megállapodás hiányában ezt tekintik irányadónak.
  1. SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉNEK MÓDJA
  • A Vendég írásbeli ajánlatkérésére a Szolgáltató minden esetben írásbeli ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 24 órán belül nem érkezik konkrét írásbeli megrendelés, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.
  • A Szerződés kizárólag a Vendég írásban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.
  • A szóban leadott megrendelés és/vagy megrendelés módosítás csak abban az esetben keletkeztet szerződéses kötelmet, ha azt a Szolgáltató írásban visszaigazolta. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem minősül szerződésnek.
  • A szolgáltatót nem terheli szerződéskötési (szolgáltatási) kötelezettség, ha a vendég szolgáltatás iránti igényét indokolási kötelezettség nélkül visszautasíthatja.
  • Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő közötti megállapodás szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
  • A szálláshely szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.
  • Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szálláshelyet, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szálláshelyet a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
  • A szálláshely szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.
  • A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják. A szálláshelyen bejelentés nélkül senki sem lakhat.
  • A Vendégnek joga van az általa bérelt épületet a megállapodás szerinti nap 14 órától elfoglalni, melyet elutazási nap 11 óráig el kell hagynia.
  • A Szolgáltatónak abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg és/vagy ezt nem jelzi telefonon a megállapodás szerinti nap 18 óráig, joga van arra, hogy mindenféle jogkövetkezmény nélkül elálljon a szerződéstől, kivéve ha későbbi érkezési időpont került kikötésre.
  • Amennyiben a Vendég a szobáját/szálláshelyet a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon 11 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá, úgy a Szolgáltató jogosult a szállás árát egy további napra is kiszámlázni és ezzel egyidejűleg a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége is megszűnik.
  1. ÁRAK
  • A Szolgáltató aktuális árai acottage.co.hu honlapon, valamint jelen ÁSZF 1. sz. mellékletében kerülnek feltüntetésre. Az ár egy teljes épület 1 napi bérleti díját tartalmazza.
  • Az árak közlésekor a közzétett árak tartalmazzák a törvényben meghatározott ÁFA-t, ill. az idegenforgalmi adót.
  • A megrendelt szolgáltatások ellenértéke átutalással fizetendő az érkezés időpontjáig a visszaigazoláson szereplő bankszámlaszámra. Szolgáltató SZÉP Kártyát nem fogad el. Esetleges hosszabbítás esetén a további ellenérték kifizetésére a Vendégnek 5 nap áll rendelkezésre.
  1. VENDÉG KÉSEDELMES TELJESÍTÉSE
  • A Szolgáltató felszámítja a Behajtási költségátalányról szóló 2016. évi IX. törvény alapján a vállalkozások és a szerződő hatóságok késedelmesen teljesített számlái tekintetében esetenként 40,00 eurónak megfelelő, a Magyar Nemzeti Bank – késedelem kezdőnapján érvényes – hivatalos deviza-középárfolyama alapján meghatározott forintösszeget (a továbbiakban: behajtási költségátalány), mely tényt az 1. fizetési felszólításban szerepeltet. A behajtási költségátalány az első fizetési felszólítás dátumával válik esedékessé, teljesítése nem mentesít a késedelem egyéb jogkövetkezményei alól (a késedelmi kamat összegén felül érvényesíthető).
  • Késedelmes teljesítés esetén a Szolgáltató a Ptk. alapján járó késedelmi kamatot jogosult felszámítani, kivéve ha a két fél között létrejött szerződés ettől eltérően rendelkezik.
  • Szolgáltató az alábbi sorrendet alkalmazza a tartozások befolyásának könyvelése és a követelések kiegyenlítése során jogi eljárások alkalmával: 1. Tőke, 2. Jogi eljárási díjak, végrehajtót megillető költségátalány, 3. Behajtási költségátalány, 4. Késedelmi kamat, 5. Ügyvédi költségek.
  1. AJÁNLATOK, KEDVEZMÉNYEK
  • Az aktuális ajánlatok, kedvezmények a Szolgáltató weboldalán (cottage.co.hu) kerülnek meghirdetésre. A meghirdetett kedvezmények mindig egyéni szobafoglalásra vonatkoznak.
  • A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze semmilyen más kedvezménnyel.
  • A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos foglalás vagy rendezvények esetén, egyedi szerződésben rögzített feltételeket állapít meg. A meghirdetett kedvezmények mindig egyéni szobafoglalásra vonatkoznak.
  1. A szerződés teljesítésének elutasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

7.1.  A Szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:

  • Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a birtokközpont létesítményeit;
  • Vendég a szobáját a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon 11.00 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá;
  • Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít;
  • Vendég nem tartja be a szálláshely biztonsági szabályzatát, házirendjét és egyéb szabályzatait – pl.: tiltott helyen dohányzik és azt a felszólítás ellenére sem hagyja abba, vagy pl. COVID szabályzat ellen vét;
  • Vendég fertőző betegségben szenved vagy fertőző betegségre utaló tünetekkel rendelkezik (pl. COVID);

7.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

  1. Fizetés módja, garancia

8.1. A megrendelt egyéb szolgáltatások (pl. elektromos kerékpár bérlet) ellenértéke a helyszínen átutalással, vagy készpénzzel (Forintban vagy Euroban) fizethető.

8.2. Átutalás esetén a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés megjelölt napja előtt a Szolgáltató bankszámlájára átutalni oly módon, hogy az adott összeget az érkezés napjáig a Szolgáltató bankszámláján jóváírják vagy az átutalást a Vendég a számlavezető pénzintézete által kiadott, az átutalás megtörténtét igazoló visszavonhatatlan nyilatkozattal igazolja.

8.3 Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Vendég által igénybe vett extra, azaz a megrendelt szolgáltatásokon felüli szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítésére garanciát kérjen a szerződő féltől, vagy a vendégtől. Ezen garanciák az alábbiak lehetnek:

(a) hitelkártya garancia: a tartózkodási idő hosszától függően meghatározásra kerül egy díjelőleg, deposit, amely távozásig a hitelkártyán zárolásra kerül,

  1. b) szolgáltatási díjelőleg: a deposit kiegyenlíthető készpénzben is érkezéskor. A fel nem használt összeg elutazáskor visszafizetésre kerül.

     A kártyabirtokos (vendég) részéről felmerült fizetési reklamációt a vendég köteles a szolgáltatás igénybevételét követően azonnal, de legkésőbb 3 napon belül írásban jelezni. A Szolgáltató a reklamáció kézhez vételét követő 15 napon belül dönt az esetleges kompenzáció módjáról és mértékéről.

8.4 Az online bankkártyás és fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

  1. Állatok behozatala

9.1. A Szolgáltató szálláshelyére háziállat előzetes egyeztetést, és Szolgáltató jóváhagyását követően bevihető a szállás területén a Vendég felügyeletével tartható, a közös helyiségeket a szobák megközelítésére használhatják, egyéb helységeket (uszoda stb.) azonban nem látogathatják. A háziállat felár díját a mindenkori árlista tartalmazza.

9.2. A Vendég teljes körűen felelős a háziállat által okozott károkért, illetve köteles az esetleges extra takarítás díját utólagos elszámolás és számlázás alapján megfizetni, mely díj mértékét szintén a mindenkori árlista tartalmazza.

  1. A Vendég jogai

10.1. A szállás szolgáltatási szerződés megkötésével a Vendég jogosultságot szerez a bérelt épület szokásos használatára, valamint az elszállásolási üzem szokás szerint és különösebb feltételek nélkül Vendégek használatára bocsátott létesítményeinek szokásos használatára.

10.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott panasz kezelésére vállal kötelezettséget. Szolgáltató az esetleges reklamációkat egyedileg kezeli. Panaszt a Vendég írásban az alábbi e-mail címen tehet: fekusz@hotmail.com

10.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.

  1. A Vendég kötelességei

11.1. A megállapodás szerinti díj megfizetése: a visszaigazolásban rögzített határidőig, vagy a szállás-szolgáltatási szerződés befejeződését követő 5 napon belül esedékes.

11.2. Vendégek által szálláshelyre behozott olyan elektromos készülékek üzembe helyezése előtt, melyek nem tartoznak a megszokott utazási szükségletek közé, ki kell kérni a Szolgáltató hozzájárulását.

11.3. A szállóvendégek gépjárművei térítésmentesen parkolhatnak a fedetlen és nem őrzött parkolónkban. A parkolóban elhelyezett gépjárművekben és az azokban elhelyezett tárgyakban keletkező bármiféle kárért (ideértve például, de nem kizárólag: a gépkocsi feltörést és a gépkocsiban lévő bármely tárgy eltulajdonítását; a gépjármű ellopását; természeti jelenség okozta károk) a Szolgáltató a felelősségét kizárja. A Szolgáltató a szobákban hagyott értéktárgyakért felelősséget nem vállal. A parkolóban a KRESZ előírásai szerint kell közlekedni. A gépjárművek megengedett sebessége 5 km/óra.

11.4. A szemetet a komplexum területén, illetve a szobákban elhelyezett szemétgyűjtő edényekbe kérjük kidobni, a lebomló, komposztálható hulladék elhelyezésére a „Nagymama kertjében” elhelyezett komposztálóban nyílik lehetőség. A szobából, illetve az épületből bútorokat kivinni, áthelyezni nem lehet.

11.5. A komplexum területén lévő eszközöket, berendezéseket Vendég kizárólag saját felelősségére, használhatja.

11.6. A nemdohányzók védelméről szóló 1999. évi XLII. törvény végrehajtása értelmében a Szállás zárt helyiségeiben (beleértve a szobákat is), közösségi területein tilos a dohányzás. A Vendégek, illetve a birtok területén tartózkodó bármely személy köteles a jogszabály betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére. Amennyiben bármely vendég vagy a birtok területén tartózkodó egyéb személy jogsértő magatartása miatt a Szállásadót az illetékes hatóság a hivatkozott jogszabály alapján bírsággal sújtja, úgy az üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy az adott jogsértő magatartást tanúsító személyre a bírság összegét áthárítsa, illetve annak megfizetését tőle követelje. Amennyiben a vendég bizonyíthatóan megszegi a fenti jogszabályban foglalt kötelezettségeket, úgy köteles 30 000 Ft díjat fizetni a Szolgáltató részére, mely alapján Szolgáltató jogosult Vendég felé számlát kiállítani.

11.7. Tűz esetén a vendég köteles a Szolgáltatót haladéktalanul értesíteni.

11.8. A szobákat és a szállás közös használatú eszközeit, berendezési tárgyait közösen használó Vendégek a rendeltetésellenes használat során bekövetkezett károkozásért egyetemlegesen felelnek.

11.9. A Vendég által hozott tűzijátékhoz és egyéb engedélyköteles tevékenységhez a Szolgáltató írásos hozzájárulása, továbbá a szállóvendégek általi hatósági engedélyek beszerzése szükséges.

11.10. A Birtok medencéjének és Spa részlegének használata a Vendég saját felelősségére történik, a víz közeli területeken fokozott a csúszásveszély, az ebből eredő, valamint a medence- és szauna- és jakuzzitér nem rendeltetésszerű használatából eredő balesetekért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

11.11. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a birtokon, a gyermek által okozott károkért teljes felelősség a szülőt terheli. A Birtok Spa részlegének szaunái és jakuzzi gyermekek számára egészségügyi okokból nem látogathatók, a gyermekek felügyelete ebben a vonatkozásban a szülök felelőssége.

11.12. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szolgáltatónak, és minden szükséges adatot a szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

11.13. A Vendég kifejezetten tudomásul veszik, hogy CSAK a birtok közös használatú külterületein vagyonvédelmi okokból zártláncú kamerarendszert üzemeltet, melynek felvételei a vonatkozó jogszabályi előírások alapján törlésre kerülnek.

  1. A Szerződő fél kártérítési felelőssége

A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. A vendég felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megfizetni. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.

  1. A Szolgáltató kötelezettsége

13.1. A szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatások az érvényes előírások, szolgáltatás standardok szerinti teljesítése.

13.2. A Vendég írásos panaszának kivizsgálása és a probléma kezeléséhez szükséges lépések megtétele, azok írásban történő rögzítése.

13.3. A Szállásépületen belüli, valamint a teraszokon a környék nyugalma érdekében 22.00 órát követő időszakban hangoskodni tilos, beleértve a szobák belső tereiben történő zavaró hangerejű televíziózást, zenehallgatást. Kivételt képez az előre egyeztetett zenés, táncos program.

  1. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

14.1. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és Vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.

14.2. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a komplexum területén, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges Vendéget ért kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

14.3. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette, vagy a megőrzésre átvételt kifejezetten megtagadta, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vendéget terheli.

14.4. Nem felel továbbá a Szolgáltató a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.

14.5. A Szolgáltatót abban az esetben sem terheli kártérítési felelősség, ha a Szolgáltató wellness részlegnek rendkívüli vagy egészségügyi előírások betartása végett elrendelt karbantartás idejére ezen létesítmények használata korlátozott vagy nem megengedett.

  1. Az adatkezelés biztonsága

15.1. Szolgáltató honlapján lévő hírlevélre való feliratkozáshoz a név és e-mail cím megadása kötelező. A Hírlevélre történő feliratkozással a Felhasználó hozzájárul megadott adatai kezeléséhez. A Szolgáltató az adatokat mindaddig kezeli, ameddig azok törlését az érintett nem kéri.

15.2. A leiratkozás lehetőségét minden hírlevélben egy közvetlen link biztosítja, illetve a weboldalon is van rá lehetőség.

15.3. A megadott személyes adatok valódiságáért a Felhasználó felel.

15.4. A Szolgáltató az adatokat védi különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.

15.5. A Felhasználó által megadott személyes adatokhoz kizárólag az adatkezelő munkatársai férhetnek hozzá. Személyes adatokat a megjelölteken kívül harmadik személyeknek az adatkezelő nem ad át.

15.6. A személyes adatok kezeléséről bővebb tájékoztatást talál a honlapon elérhető “Adatkezelési Tájékoztató” – ban vagy kérheti a fekusz@hotmail.com e-mail címre küldött levélben.

15.7. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató törvényi felhatalmazás alapján köteles a megkereső hatóság részére személyes adatot kiadni, amennyiben annak törvényi feltételei fennállnak. A törvényen, hatósági vagy bírósági határozaton alapuló adatszolgáltatással szemben a Felhasználó nem emelhet kifogást.

  1. Titoktartás

16.1. A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvény szabályainak megfelelően eljárni. 

  1. Vis major

17.1. Vis majornak minősül minden olyan ok, esemény vagy körülmény, amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major). Vis major eseménynek minősülnek különösen, de nem kizárólagosan a következők:

– természeti katasztrófák: földrengés, tűzvész, járvány, aszály, fagykár, árvíz, szélvihar, villámcsapás stb.;

– bizonyos politikai-társadalmi események: mint például háború, forradalom, felkelés, szabotázs, közlekedési útvonal (repülőtér) lezárása;

– bizonyos állami intézkedések, járványügyi korlátozások, behozatali-kiviteli tilalmak, devizakorlátozások, embargó, bojkott és hasonlók;

– súlyos üzemzavarok;

– a szerződésszerű teljesítést lehetetlenné tevő radikális piaci változások (mint drasztikus árrobbanás, a fizetés pénznemének rendkívüli meggyengülése stb.).

Bármely vis major esemény felmenti a feleket a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

  1. A teljesítés helye és a felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

18.1. Szerződő felek az esetleges vitás ügyeket tárgyalások, megegyezés hiányában bírósági úton rendezik. Elismerik a Kecskemét Járási Bíróság illetékességét.

18.2. A Szolgáltató és a Vendég közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.

A szállás-szolgáltatási szerződés megkötése esetén Ön elfogadja, hogy elolvasta és megértette a fenti feltételeket és szabályokat, és egyetért az azokban foglaltakkal. Az ÁSZF a későbbiek során módosulhat. Érvényes visszavonásig.

Simontornya, 2022. szeptember 1.

    Herczeg–Fekete Cottage Birtok

    Dokumentumok

    Adatvédelmi tájékoztató

    ÁSZF

    NTAK regisztráció P2 épület Hrsz: 3300: EG22046819 

    NTAK regisztráció P1 épület Hrsz: 3299/1: MA23064150

    Herczeg-Fekete Cottage Birtok Referenciák

    "Kedves Róbert,
    Értékeltük a szállást és a kiszolgálást, Édesapám szavaival került föl a netre, itt is tolmácsolom.

    Köszönet a történelemóráért,
    Amit Róbert tartott, s ami jól ránkfért,
    S hogy a házban minden prímán működött,
    És egy szál dudva sem nőtt a fű között.
    Zoli bácsi ezermester kezéért,
    A medence kristálytiszta vizéért,
    Ami arra csábított, hogy ússz,
    Míg ki nem fogy belőled a szusz.
    Kalóriád ami elég,
    Visszapótolni van elég
    Kaja, mert itt száz százalék
    Az ellátás, no meg némi plusz.
    Ajánlás:
    Kedves Vendégtársak,
    Ugye csak jót írtok?
    Mert Simontornyának Dísze ez a birtok, M
    int Britanniának
    A doveri szirtfok.
    Az Édenkert itt a minta,
    És finom a birspálinka.
    Gyertek vissza, mint az inga,
    Amíg járni bírtok!
    Mindent köszönünk!"
    Császár Adél

    "Abszolút szép hely, gyönyörű környezet, szuper tiszta. Örömmel ajánlom!"

    "Kiváló elhelyezkedésű, prémium minőségű felszereltség. Csak ajánlani tudom!"
    Károly

    "Az ingatlanotok több, mint pazar, őszintén gratulálunk!"
    Csernyik Linda

    "Nagyon jól éreztük magunkat az ingatlanban. A helyszín és a kilátás gyönyörű, Toszkánában lazának éreztük magunkat, a képek még a ház hangulatát sem tudják leírni. Nagyon ajánlom mindenkinek, aki szeretne eltölteni egy kellemes hétvégi kiruccanást a családdal és a barátokkal. A tulajdonos nagyon kedves és proaktív volt, és meg akart győződni róla, hogy a szálláshelyen eltöltött idő emlékezetes. Thank you! Nagyon jól éreztük magunkat az itt tartózkodás során. Elképesztően szép birtok mindenkinek ajánlom békés családi, baráti kikapcsolódásra. A házigazda rendkívül kedves, segítőkész. Csodaszép a medence, jacuzzi, szauna, minden körülmény adott egy tökéletes  elvonuláshoz. Köszönjük szépen!"
    Luca Anna

    "Messze a legjobb hely, ahol az Airbnb-n keresztül jártunk. A házigazda, Robert rendkívül barátságos volt, a hely makulátlanul tiszta, tökéletes medence, szauna és jacuzzi. Határozottan vissza fogok térni, és mindenkinek ajánlom ezt a helyet. Köszönöm!"
    Adrian